SugarDaddy Sites

הכרויות שוגר דדי

אחד מסוגי ההיכרויות היותר מעניינים שקיימים הוא הכרויות שוגר דדי ושוגר בייבי. נושא שכדאי להעמיק ולחקור בו יותר כיוון שככל שעוברות השנים אנו עדים לקהילה הולכת ומתרחבת הלוקחת חלק בסוג זה של הכרויות. מצד אחד השוגר בייבי אותה מחפש השוגר דדי ומחפש מישהי אמינה שתכבד את ההסכם בין הצדדים, תהיה זמינה בהתאם לסיכום בין הצדדים ותתלווה אליו כשיצטרך (לא רק עבור יחסים אינטימיים אלא גם לנסיעות, פגישות וכו'). ומצד שני אותה שוגר בייבי שגם לה שמורה הזכות לבחון היטב את השוגר דדי שלה. אותה דמות דומיננטית ויציבה כלכלית שתוכל לספק לה את איכות החיים אליה היא שואפת.

האם לא מדובר בעצם בלמכור את עצמך?

נשים רבות סולדות מסוג זה של היכרות כיוון שהן חושבות כאילו מדובר בפריצות או בלמכור את עצמך. ובכן לא כך הדבר. שוגר דדי ובת הזוג שלו מנהלים מערכת יחסים לכל דבר ועניין, אך לרוב היא לא מחייבת מבחינה זוגית ורומנטית (למרות שלעתים הרגשות עשויות לגבור ולהתפתח לזוגיות מסוג אחר), והיא נוחה מאוד לשני הצדדים. אותו איש עסקים או אדם עשיר/עמיד כלכלית המחפש בת זוג ליחסים ללא מחויבות אך כזו שתיסע אתו לפגישות, תפרגן לו, תרים לו ותגרום לו להיראות טוב יותר בסביבתו ומצד שני אותה בת זוג שבוחרת בקפידה עם מי הוא רוצה לצאת, לקיים יחסים אינטימיים והאם סדר היום מתאים לה, שבתמורה יש מי שדואג לה לכל צרכיה הכלכליים במסגרת ההסכם המשותף. נשים רבות רואות בכך קרש קפיצה גם לעתיד ובגיל צעיר אומרות לעצמן שעוד יהיו להן הזדמנויות לזוגיות רצינית והקמת משפחה בעתיד אם ירצו בכך, ובינתיים יכולות ליהנות מהחיים הטובים שאולי לא יכלו להרשות לעצמן.

תמונה של הכרויות שוגר דדי

סוגים שונים של שוגר דדי – כיצד הם עשויים להשפיע על אופי היחסים?

שוגר דדי מוגדר כאדם עמיד כלכלית. זה יכול להיות סוגים שונים של אנשים בעלי רקע שונה, גילאים שונים והון שונה, כל עוד הוא נכללה בסקאלה של אדם עמיד מאוד כלכלית שיכול לדאוג לכל צרכייך ולספק לך איכות חיים שתמיד חלמת עליה.

אנשי עסקים – שוגר דדי איש עסקים הוא אולי הנפוץ ביותר. אלה הרוויחו את ההון שלהם בעבודה קשה לאורך שנים של עבודה קשה ולא כעובדים שכירים. העסקים יתפתחו והם הצליחו לצבור הון גדול. לא פשוט למצוא מערכת זוגית יציבה ואמיתית ולכן אנשים רבים מחפשים שוגר בייבי המחפשת הכרויות שוגר דדי שיכול להגשים לה חלומות ולספק לה איכות חיים גבוהה.
אנשים המחפשים להישאר אנונימיים – אלו אנשים עשירים, לרוב בפרופיל גבוה, המחפשים בנות זוג לכל אותן מטרות שרשמנו כאן למעלה ולא למערכת יחסים רצינית או מחויבות מעבר למה שמסוכם בין שני הצדדים. לרוב הם רוצים להישאר אנונימיים אך ידאגו לכל צרכיה של בת הזוג שלהם.
הייטקיסטים – אנשים העובדים שעות רבות בתפקידי מפתח בהייטק יכולים להרוויח הרבה מאוד כסף אך לאורך הזמן עשויים לחפש אחר מערכת יחסים מסוימת וזוהי אופציה נהדרת עבורם אם אינם יכולים להתחייב למערכת יחסים יציבה יותר.

לסיכום:

סוג ההיכרויות של שוגר דדי ושוגר בייבי מציג מערכת יחסים ייחודית בה שני הצדדים נהנים מהסכמות ברורות ומוגדרות. השוגר דדי מספק תמיכה כלכלית ואיכות חיים גבוהה, בעוד השוגר בייבי מעניקה לו ליווי ותמיכה במגוון תחומים. למרות הסטיגמות הקיימות, מדובר במערכת יחסים שיכולה להיות נוחה ומספקת לשני הצדדים. השוגר דדי יכול להיות איש עסקים, הייטקיסט או אדם עשיר אחר, וכל אחד יכול להשפיע על אופי היחסים בצורה שונה. חשוב לזכור שמערכת זו מבוססת על הסכמות הדדיות, כבוד ותיאום בין הצדדים, מה שמאפשר לה לתפקד בהצלחה.